Wishlist: Raglan Sleeve Floral Sweatshirt, Long Sleeve Purple Dress, Lace Top Dress etc

Lace Top Dress, Long Sleeve Pink Dress, Embroidered Rose Flare Sleeve Low Back Blouse... Brzmi znajomo? Mam nadzieję i zaraz wyjaśnię dlaczego.
Odliczając dni do wakacji postanowiłam skupić się nie tylko na wakacyjnych podróżach, ale jak to przystoi na tematykę bloga - stylizacjach. Nie mogę doczekać się krótkich spodenek, przewiewnych koszul, zwiewnych spódniczek, odkrytych pleców, mogę tak wymieniać i wymieniać, jednak nasze polskie temperatury krzyżują mi  plany... Postanowiłam zatem pomarzyć i chociaż tym postem rozchmurzyć ten dzień. Stonowane kolory i motywy roślin, i owadów to zdecydowanie moje wybory na lato (oczywiście marzę o tym by wcześniej przeżyć w nich wiosnę).




Lace Top Dress, Long Sleeve Pink Dress, Embroidered Rose Flare Sleeve Low Back Blouse... I hope it ring a bell and I will explain why in a minute.
Counting the days to holiday down I decided to focus not only on summer trips, but also on outfits (because of blog main topic). I can't wait to wear shorts, airy shirts, gauzy skirts, backless tops... I can enumerate and enumerate, but our polish weather thwart my plans, so I can only dream about it and only thing that I can do is to clear up this day by that post. Subdued colours, insects and floral motive are positively my choice for the summer (of course I would like to wear them already in the spring).

Komentarze

Popularne posty